četvrtak, 20. srpnja 2017.

Indonezija- al prvo malo Dubai

18.07.2017
Napokon Indonezija, skicam stalno hoce li naletiti neke karte za pristojnu lovu..i napokon uspjela ugrabit Zagreb- Jakarta, layover cijelu noc u Dubaiju, za 500 eura...stari i ja...nova postava jer nema burkija, bumo vidjeli kak bu to klimalo...stari kukac i ja zero tolerance...nema burkija da bude tampon zona...divna kombinacija.
Nekako mi prosle i pretprosle godine bio filing da mi je ljeto otislo u vjetar..pet tjedana lezanja na plazi, na Viru, odmorim se uistinu, ali kaj si radio...nis, di si bio.... nigdje pa sam ovo ljeto nekako pocela od 6mj picit po 4 dana svaki vikend na moreno da mi ipak ne bi usfalilo laganini ritma..lezanje na plazi i plutanje po moru.
  Jucer sam dosla opet s takve cetverodnevne sihte u Zg, i nabila ritam...cugica sa Slajkom, salsa na Zrinjevcu, dvorista gornjeg grada s Tomom, sve to obilno zaliveno gemistima, tak da malo boli glava jutros...ali radost u srcu je velika jer moj grad zivi punim plucima i ljeti i pun je zanimljivih i zabavnih sadrzaja...i napokon sam uspjela malo prominglati dvoristima...radost prevelika.
  Ujutro pakiranje...sve nesto laganini...uspjela se upakirat u 8kg..sve sam bolja:)
Neki laganini filing...prvi puta na novom aerodromu, Franjo Tudjman...lijepo ali bez nekih sadrzaja, prvi puta Emirates...al tog se ne bojim...znam kako me Arapi uvijek lijepo pocaste
 Avioni udobni, zgodne tete i striceki nas bedinaju...toce ginove s tonicom, i nose buteljice, let glatki ko bebina ritica, i za cas smo u Dubaiju.
 Izlazimo na postojanih 38 stupnjeva u 23h navecer...prziona...pitam se kak je tek popodne. Nismo stiglopi uloviti metro ali sam ukebila jedan mladi par da sheramo taxi do centra, do Burj Khalife i Dubai shopping malla. Nadjebavanje s visinom i luksuzom...ali impresivno nadjebavanje.
 Burj Khalifa pruza se visoko pod oblake, palmice i lampice, birtijice, sve bljesti.
 Odmah sjedamo da nekaj pojedemo i popijemo, malo se aklimatiziramo i poravnamo. Popili caramel frapuccino u Starbacksu..kao pravi turisti amateri, a terasa s pogledom na Burj i Operu i jezero...nice.
 Obilazimo malo okolo, beton isijava, nema ljudi, samo sljakeri koji ciste, peru, i beskrajna gradilista novih impresivnih zdanja. Setamo i blejimo u vis...ono cime Dubai plijeni je ljudska vjestina i razina civilizacijskih dostignuca, grad usred pustinje, more i beskrajni pijesak, i usred toga grad u punom jeku zivota, srediste biznisa, zabave i luksuza. Prava demonstracija ljudske moci, dostignuca i neumjerenosti.
 Vrat nas boli od gledanja uvis i iscudjavanja betonskim i staklenim zdanjima.
 Lovimo taxi do plaze Jumeirah beach, tik uz Burj Al Arab...jos jedno impresivno zdanje u obliku jedra. Sve to ostavlja dojam velicine i luxuza ali i izoliranosti, odvojenosti od normalnog zivota, demonstracije moci  i drustvene separacije...sljakeri koji grade, ciste..redom Indijci ili crna Afrika, i ugl razmazeni bijelci po resortima, ili, poslovni ljudi Europljani i Rusi, drustvenonraslijavanje kao skolski primjer.
 Nasukavamo se na plazicu koja je skoro puna u 2 ujutro!!!
Ekipa se uredno kupa i chilla kao da je podne, ja uvijek spremna,vadim badic o ulazim u more oje je toplije od zraka, kao u kadi...vlaga u zraku, a Arapi ko ajkule lagano kruze oko mene. Stari se nije htio kupati jer mu je more smrdilo, istina ima neki cudanmiris...ali meni morskom ovisniku, ipak je more more. Brckam se tako oprezno da mi se ajkule ne bi zapikle..preblizu, ali osvjeziti se nisam uspjela, temperatura i mora i zraka iznad 36*. Nema bas cura a i kupaju se obucene pa sam malo unezvijerena, tak da se skupljamo brzo s plaze i setamo oko Burj Al Araba. Opet lovimo taxi da nas odveze na Palm Jumeirah, umjetni otoci u moru, jos malo demonstracije sile i ljudskih vjestina, i bogatstva. Voznjom po otoku ne moze se bas steci dojam kako izgleda , taxi nas ostavlja kod hotela Atlantis, koji ima najveci akvarij, i jedan je od najpoznatijih hotela u Dubaiju, ali noc je oko 4 ujutro i unutra ne mozemo, pa malo blejimo izvana, i preskacemo ogradu i bacamo se na ogroman kamen, skuze kao brana od valova prema otvorenom noru...i strgani drijemamo dok nam napokon posteni povjetarac malo hladi tijela i lagano nas ususkava zajednons pticicama koje cvrkucu...nocenje pred Atlantisom:) na otvorenom. Odrijemali smo nesto sitno, taman pocelo svitati, setamo okolo, opet lovimo taxi koji nas vozi malo po juznoj strani otoka, svako toliko prodjemo kraj nekog gradilista ili resorta ili luxuznih kuca koje imaju svoju privatnu plazu, a mogu se iznajmiti na 99godina ako sam dobro razumijela. Iskrcava nas u Marine Dubai, opet hrpa nebodera, ali i lijepa setnjica uz kanale.
Gin tonic- caste Emirates

Unutar Dubai shopping malla

Burj Khalifa iz Starbucksa


Dubai Opera

Downtown Dubai



Jezero

Zgodni detalji

Neka dzamija 

Atlantis by night

Krmeljavi pred Atlantisom

Atlantis by day

Setnjica po Palm islandu

Burj al Arab

Pogled s Palm islanda

Dubai marina

Dubai Marina


Kavica u marini

Kupujemo si gablec i sjedamo na kavicu. Vrijeme je da se vratimo na aerodrom. Ovaj put uzimamo podzemnu, jer ide direkt do aerodroma, za 10AED. Pase nam klimica u metrou...jer se temp vec opasno dize iako je rano ujutro. Cini mi se da nije skupo voziti se ni u taxiju, koji je kad ne vozi metro jedino rjesenje jer su udaljenosti iznedju pojedinih dijelova grada po 15 tak km i vise..a i ohladia se i u taxiju malo...u svakom klima radi na najjace. Za neki 15-20km taxi kosta oko 40-50 dirhama, ili 10 eura.

 Stizemo taman da bez zurbe sve obavimo, security check in, malo se namirisati u duty free shopu, kako nalaze tradicija, i uskocit u avion za Jakartu.
  Ovaj put je vise turbulencija...ko da nas vozi bus po kaldrmi..ali uzitci su i dalje vrhunski..opet fina cugica i klopica, spavanac izmedju jer sam sad vec umorna, pa malo tipkanje jer imaju i wifi....ljubim ih u celo.

Nema komentara:

Objavi komentar