srijeda, 26. srpnja 2017.

Indonezija- Bali- Lombok- Gili Air


26.7. Bali-Lombok-Gili Air

 Spavanje koma, buka s ceste, buka s aerodroma, vruce.  Zezamo se da smo opet na aerodromu, da ni nemremo spavat ak nismo na aerodromu. Idemo na dorucak koji bi trebali imati u hotelu, izbor je Nasi goreg ili Mie goreg, al ko da mi se ptica posrala na tanjur. Opet se bacam ko kamikaza na pretrcavanje ceste da kupim neka pecivca da se bar neceg najedemo. Al ova nisu tak fina kao ona s aerodroma, a i kavu sam si losu napravila...kakav usran pocetak dana. Sve se popravlja skokom u bazen, voda ispire nervozu, malo plivam i suncam se, ali onda se opet unervozim jer taxi kasni skoro sat vremena po nas, znaci da cemo kasniti na trajekt. Kad napokon dolazi, vozi se kroz gužvu do Padangbai, i tamo je tek u 13h, a mi smo vec trebali na Giliju biti u 14h i veselila sam se kupanju na Giliju. Preuzima nam stvari neki tip koji veli da cemo tek u 14 krenut, a kaj sad, kupujemo neko voce, banane i snake fruit, ima ljusku ko zmijska koza a okus ko ananas, bas smo se na to navukli, mijenjamo pare i idemo na plazu. Taman usput vidim prodavaca s juhicom, bakso koja mi je bas fina, maznem jedan bakso i odem se kupat. Padangbai je isto ribarsko mjesto, i uz to luka iz koje idu brodovi za Lombok. Izgleda dosta pitomo, lijepa je plaza, ali ima smeca kao i hrpa ljudi koja se prebacuje na fast ferry.
 Jos su dvije plaze, malo van mjesta, ali do njih nismo stigli. Dizu nas da idemo prema brodu, ali tamo jos bar sat vremena cekamo na ukrcaj, lagano sam vec nadrkana, jer vidim da ce nam cijeli dan otici na transport. Malo olabavim kad brod napokon krene, svira mjuza za partijanere koji idu na Gili Travangan koji je poznat kao party otok, mi idemo na mirniji Gili Air. Ili ne idemo?!
 Ovi na brodu su skuzili da jako kasne a moraju jos jednu rundu otpeljati natrag na Bali, pa nas iskrcavaju na Lomboku. Ajde sad sam vidjela i Lombok, nije lose, kupila neke kuglice iz juhe za pojesti. Na Lomboku nas ukrcavaju u manje camce za Gili Air. 
Gili otoci su blizu Lomboka, poznato su mjesto za ronjenje zbog koraljnog grebena. Ja se nadam nekoj dugoj pjescanoj plazi oko otoka i plivanju i snorklanju malo, finoj klopici, nekom bungalowu kraj plaze....aha....a znamo kaj je Nada.
 Trazimo nekaj kaj plaze, al kaj plaze su restorani, i puteljak, plaza je zapravo uska a ostalo je koraljni greben, smjestaj je skup...shit. Srecom prilazi nam neki stricrk na biciklu i pita jel trebamo sobe. Zove Kokowa bungalows, nije daleko od plaze, ima i bazen, a bungalovi su od 250000 do 500000, ovi skuplji su super, a ovi jeftiniji tak tak, s ventilatorom, bez mosqito mreze. Jos malo bauljamo u nadi da cemo naci nesto bolje, i opet ta Nada...vracamo se kod Kokowe u bungalow, placamo mu i idemo na klopicu. Stari je jeo u nekom warungu piceka, a ja u nekom malo retro rasta baru curry piletinu, bas finu. 
 Malo moram olabaviti, jer nisam bas odusevljena s ovim otokom, nadala sam se da ce biti tropski raj kao Ille nuts kraj Madagascara, ali ovaj je opet prepun ljudi, komercijala...jedino kaj nema prometa, samo bicikli..nema veze, polako dok ovo pisem, lovim onaj opusteniji ritam kao na Baliju slowly slowly...ili ne jer su tak raspalili muziku da moram dici sidro...i poravnat se uz jednu setnju uz ocean...kak god bilo ima mjesta za ravnanje na ovom otoku.


Gili Air

Coco de haven hotel, Jimbaran

Coco

Padangbai, luka za Lombok i Gili

Bakso

Padangbai

Snake fruit

Brod za Gili

Lombok

Lombok

Lombok

Lombok

Mali brod za Gili


Nema komentara:

Objavi komentar