ponedjeljak, 2. siječnja 2017.

Mexico- Cancun, Playa Delfines

2.1. Cancun

Budim se u pol 5, nadjebala sam i sismise jutros. Internet ne sljaka, nemrem bauljat jer svi spavaju pa pisem blog u krevetu. Jedva docekam 7 da postave dorucak i da da ubacim u kljun kruh i pekmez...kak je covjek nekad zadovoljan s malo toga.
U glavi mantram kak da splaniram ostatak puta, pijem kavicu na terasi dok me komarci masakriraju.
Lijep pocetak dana, lovim bus  R1 za Zonu hotelera di su plaze i dok pricam na mob promasim stanicu za plazu Chac Mool di sam bika za Novu.
Mislim si,a jbga tu bar ima plaza ko pljeve..bum drugu upiknula, citam na karti Playa Delfines, zvuci dobro, velim soferu da mi veli kad smo tam.
Plaza je super, nema hotela preblizu kao na ostalim, tirkizno more, bijeli pijesak, pelikani love ribu, nigdje hlada.
  Ali crvena zastava je dignuta, mislim si fuck you i tvoja crvena zastava, zakuhala sam u busu, i pomalo da me ne skuzi spasilac ulazim u vodu...kak pase...
Cvrljim se i kupan, ne radim nista..malo mantram o zivotu...kak mi je zapravo lijep i kak sam sretna, umorna al sretna.
 Playa Delfines
 Playa Delfines


  Zove me Erika da je na onoj plazi na kojpj sam ja trebala izaci, pa se kupim jer mi je ionak dosta sunca.
Napokon izlazim na pravoj stanici, ubacujem dva hot doga u kljun kupujem nam pive i uvalim se ponovno na plazi. Pijemo pivu i nrem vjerovat da sam kupila pivu s lukom i ketchupom...nisam gledala etiketu a sve zgledaju isto..pokusavam to popit ali mi se zeludac dize..dakle piva s kecapom..fuck me.
Taman kad mislim da mi nis nemre pokvarit dan predvidjen za ljencarenje, pocne kisa, pa nakon kise malo emotivne drame, tugice, brige...
I tak...valjda je to zivot...red radosti...pa red tugice. Iako moram priznati je lakse biti tuzan u Mexicu.
Ne mogu odluciti kam cu dalje, voljela bih s njom ali ima mi itinerar u koji ne znam hocu li se moci uklopit a bas bih voljela s njom ici dio puta.
  Odlucujem pustiti sve i odluciti u hodu, iako cu vjerovatno ipak probat se s njom uskladit. Sigurno znam da sutra idem u Tulum, ujutro kad se dignem i da cu najvjerovatnije spavati u Valadolidu ak bu mjesta u njenom hostelu.

 Cancun

 Cancun

Cancun
Pozdravljamo se, a ja ostajem na plazi, pocinje pljusak, mislim drugi ili treci danas pa bjezim u neku birtiju di razvratni, pijani Ameri nekaj balave, kako se tako lijep dan pretvorio u dramu...u jednom trenutku si sretan i misls da imas sve a drugom se to raspline...prestaje kisa... setam uz ocean, slazem misli, osjecaje i svoj zivot.
Kupujem pivicu ovaj put dobru Soli omiljeni cips od chillija i limete, izgeda da bu mi glavna hrana ovdje piva i taj cips.. ubacujem jedan nachos sa standa i sjedam na plazu...vec je debelo noc...more polako skida s mene brige i dileme...volim more.





Nema komentara:

Objavi komentar