subota, 7. siječnja 2017.

Mexico- Merida-Celestun

6.1.Merida-Celestun

Danas sam malo brza s doruckom, napokon znam kam cu dalje...idem na vulkan El Chichonal, znaci veceras lovim nocni bus iz Meride za Villahermosu. Poslije picim za Palenque a onda bum vidjela za dalje.
Odlucila sam dan provesti u prirodi, to mi nekal bolje lezi od rusevina. Idem u rezervat biosfere Celestun, usce rijeke Rio Celeste, poznato po mocvarama, mangrovama, flamingosima, brojnim vrstama ptica mocvarica. Kolektivo vozi nekih sat i 40min, jeftiniji je i brzi od bisa. Negdje na pola puta nas zaustave jer guverner otvara gradnju nove, ceste, pa ja velim soferu da idem po vodu dok cekamo. Izdaljine vidim da je promet krenuo, i vidim mog sofera kak s kombijem dolazi po mene. To volim kod ovakvog prijevoza...nikad te ne zaborave, cak te i pokupe ak odglavinjas. Ovo je puno siromasniji dio, tradicionalne kucice od kamena sa slamnatim krovom skpro su prazne, samo lezaljke vise u njima. Celestun ima i plazu koja je puno ljepsa od one u Progresu, i ocean je puno mirniji, pa dok cekam camac s kojim idem u razgledavanje za 200 pesosa, suncam se malo. Voznja camcem traje 2 sata, juri ko lud uz obalu,   onda udje kroz usce rijeke i vozi po rijeci...opet ko lud. Upoznala sam u camcu neka tri Danca, malo se zafrkavamo jer nas frajer vodi na mjesto gdje se hrane plamenci, kad ono no flamingos today for you. Odmah se sjetim Sainfelda i Georga...no soup for you. Ipak nas vozi dalje i u daljini vidim rozu crtu na rijeci...jato flamingosa grakce i meskolji se, trlja s vratovima...lijepi su, velikih kljunova i dugih vratova s kojima se grle. Napokon voznja postaje zanimljiva.
Tradicionalne seoske kucice



Celestun


plaza Celestun




Rio Celeste, rijeka je crvena




flamingosi



 Dalje nas vozi kroz mangrove sume,  visoko strkljavo korijenje izniklo je po svuda. Na kraju setamo do mjesta gdje izvire voda oz podzemlja, u stijenama pod vodom...nije cenote, nego samo izvor. Nije sigurno za kupanje radi krokodila, iako ja nisam vidjela ni jednog.

















Opet jurnjava do plaze i izlet gotov...nisam bas sigurna da vrijedi 200 pesosa al drago mi je da sam vidjela sve. Kupam se u oceanu, plivam sa dva pelikana, malo se suncam i onda sjedam u restoran pojest neku ribicu, uzimam neku ribu na p, s grila, 180pesosa pol kile, i jednu Coronu. Malo sam na knap s vremenom pa brzo gutam ribicu. Bas mi je zao sto ne mogu jos malo chillat uz ribu i Coronu i gledat ocean al veceras idem dalje i ne mogu zakasnit na bus.



 Naravno da kasnim na bus u
19h, zapravo ne kasnim nego je pun, moram cekat onaj u 20h. Na internetu sam citala da ima samo jedan bus iz Villahermose za Pichucalco, u 4.50; a ovaj bi trebao stici u 4.35, pa se nadam da cu ga ulovit. Spavam u busu ko beba. Na kolodvoru mi vele da je otisao bus za Pichucalco, i objasnjavaju da ima druga kompanija Sultana koja ima non stop buseve do tamo. Mrak je, ulice su prazne i nije mi svejedno hodat po cesti do drugog kolodvora ali nije daleko i sve je ok.




Nema komentara:

Objavi komentar