petak, 13. siječnja 2017.

Mexico- Tulum- Punta Laguna

10.1. Tulum- Punta Laguna rezervat majmuna

Jos sam umorna i izmasakrirana od busa al ipak se veselim tropskoj prasumi i majmunima, tim vise sto su tamo slobodni a to mi je poseban gust vidjeti ih u prirodnom okruzenju. Trazimo taxi kolektivo do Cobe, ali nam je to prilicno skupo, pa sheramo s nekim Amerikankama za 75 pesosa svatko. Ostavlja nas na raskrscu, i imamo jos 20tak km do tamo, a javnog transporta nema. Pokusavamo stopirat, ali nemamo kog jer ne prolaze auti. Na kraju nas vozi taxi za jos po 50 pesosa svaka. Al bar smo tu. Ulaz u park je 150 pesosa, to je prirodni rezervat, i ako hoces vofica jos 300 pesosa, imaju i neki paket za 600 pesosa, sa zip lineom, plivanjem u cenote...uzimamo samo ulaznicu i ustekavamo se nekoj grupici da lakse skuzimo majmune i za par minuta vec ih nalazimo, velika obitelj spider monkeya, skacu po granana, vise naopacke objeseni za rep, igraju se i klopaju, gledamo ih i pratimo po sumi sretne jer smo ih tak brzo nasle.










Nakon sat vremena kad nam je bilo dosta skecemo na neki putic i malo istrazujemo tropsku sumu. Vodi nas do jezera a ja malo cvikam jer sam citala da ima krokodila, pa se bojim ici blize jezeru. Poslije nam je vodic rekao da nisu krokodili, nego kajmani i da uglavnom izlaze nocu. Utjesno.
  Kad nam je dopizdilo glavinjanje po sumi, vracamo se na glavni put i spustamo do jezera. Jezero je veliko, moze se kupat ili vozit kanu. Mi malo lezimo uz jezero ali se ipak odlucujemo okupat na plazi.












Uspijemo ustopirat taxi koji nas for free vozi do Tuluma, i tamo ustopiramo tipa koji nas ufurava na neku privatnu plaxu Papaya playa, neka funky, retro ekipa, sprema se tulum na plazi...sve satro otkacenjaci a svi s parama. Nas driver je tak na drogama da se ispovracao prvo kad se sjeo na plazu...znaci heroin...al boli me briga...kupam se malo suncam, jako puse i veliki su valovi, pijem pivkana, setam uz plazu i uzivam.

Papaya Playa Tulum



Natrag opet stopiramo, maznemo tacose na standu koji drzi neka mlada obitelj, tamo sam jela prvi put kad sam cekala taxi za Valladolid, u hostelu cugam margarite kaj sam kupila u ducanu i corone...dobra je vibra, svi minglaju, malo previse ljudi za moj pojam ali trude se da se nekaj dogadja i da ih zabave, ja soliram i malo se druzim s Patricijom, umorna sam i padam u nesvijest.

Nema komentara:

Objavi komentar