četvrtak, 16. siječnja 2014.

Moja crna Afrika- Kenija

   Nakon raznih lutanja... što po svijetu što po skrivenim dijelovima svoje nutrine... došlo je opet vrijeme za neku promjenu...Postajem sve nestalnija i nestabilnija i zapravo mi se sviđa ta nova ja, koja ne zna što će sutra, koja ne kontrolira više živote svih oko sebe a ni svoj, koja živi za danas i uživa u svakom trenutku i radosti i tuge koju nosi život, koja ponovno živi punim plućima, koja smije pogriješit, zabrljat, zaboravit, past, plakat, bojati se, ludovati, ne znat što će, koja je zaljubljena u ljubav i život, i vrijeme je bilo da popustim uzde i promijenim ritam života i olabavim malo prema sebi i prema drugima. Dosta je bilo reda, rada i discipline, počinje opuštanje i uživanje.
I opet se promijene dešavaju oko Nove godine, i mislim si ako ova donese upola toliko radosti , tuge i života kao prošla potpisujem odmah.
I u svim tim previranjima vrijeme je da se učini nešto novo, ode negdje gdje još nisam bila, istraže neki novi krajevi...i rodi se jedna želja...crna Afrika...nešto skroz novo za mene.
   Ove zime odlučim u tople krajeve jer mi se dupe debelo smrzlo prošle zime u Kini, a sad mi se ganja ljeto i grije guzica na suncu, malo guglam po aviokartama i forumu i počnem sužavat izbor...Kenija, Tanzanija ili Uganda. Opet nisam imala nikog da mi se pridruži, odlučim da ću otići sama, ulovim kartu Qatar airwaysa za 600eura, iz Zg preko Dohe za Nairobi, sa transferom od samo 1 sata, bez puno klatarenja po aerodromima, ukupnog trajanja leta oko 12 sati, ne može bolje od toga...ipak postajem sve komotnija i nemam više snage i želje visiti satima po arerodromima i voziti se okolo kere na mala vrata...i nategnem tu kartu na 5 rata, eskiviram još 900$ za troškove i odlučim se za Keniju...ovaj put bez strogog itinerara...samo sa par ideja o mjestima koja želim vidjeti. I pogodim full score...nije moglo bolje od toga...ići gdje mi se svidi i ostati koliko mi se svidi, i sve hendlat u hodu. Jedino što sam riješila iz Zagreba je viza, koju sam naravno vadila zadnji dan u konzulatu, košta 300kn, cijepljenje protiv žute groznice isto 300kn koje sam odradila 7 dana prije puta umjesto najmanje 10 dana i  prvih par dana organiziranog safarija u Masai Maru i NP Nakuru, 3 noćenja/4dana za 440$,  jer mi se nije klatarilo po Nairobiju za Novu godinu i preplaćivalo puno skuplji smještaj jer je Nova a za doček me zapravo boli neka stvar. Očekujem da ću ostatak puta preživjet sa 450$ za hranu, putovanja i smještaj.
 Cijelo vrijeme mi je bila ideja u glavi da se Nairobi izbjegne što više...i uspjela sam u tome, osim transfera s busa na matatu i obrnuto, uspjela sam proći bez ijednog noćenja u gradu kojem je nadimak Nairoberry. Znala sam da želim na safari, malo se bacakat po plaži, istraživat ekvatorijalnu prašumu...i to je ugrubo bilo to...sve ostalo je bilo otvoreno...totalno novo iskustvo putovanja za mene ...i pun pogodak.

 

Nema komentara:

Objavi komentar