četvrtak, 16. siječnja 2014.

Kenija -Diani plaža do ibera

8.1 Diani beach

  Budim se opet oko 7, to mi je tu izgleda prirodni tajming, idem  vidjet kaj ima za dorucak, al uzalud mi, svi spavaju...i osoblje naravno. Nadjem kotlic za vodu i kavu ...napravim kavu, ulijem mlijeko...skiseli se, ok vise nema kave nadjem caj...ulijem drugo mlijeko kaj mi je cistacica dala, skiseli se, napravim si treci put caj i odem tipu do sanka da mi stavi mlijeko...i opet se skiseli. Sad se ja skiselim i popizdim uzmem stvari i odem prema plazi, usput su neki kao standovi s klopom i cajem , pa uzmem chappati i grah i caj, za 100kysha i u miru pojedem. Tu mi se usteka neki rasta koji vozi brod za izlet  sa snorklanjem na otocic u blizini. Jedem dorucak a okolo skacu columbus majmuni  i obicni majmuni...i ima ih cudo, vise nego sto sam ih vidjela u prasumi. Posvuda su i drva baobaba...moram maznut sjemenke i dofurat ih sebi i frendovima u ZG. Kupam se jer je ujutro dosta visoka plima, spavam na plazi, pozdravljaju me moji Diani beach prijatelji, ali i bezbroj ostalih galebova s plaze, koje vec bezobrazno odbijam jer pokusavam spavat a svake mi sekunde netko dodje; hello, good morning madam are you sleeping...Odjebite vise, naravno da ne spavam kad obletavate oko mene i lajete. Oko jedan se micem s plaze i s onim prvim mojim galebom, Marinom, idem do sela u kojem zivi on sa svojom obitelji, i taj me izlet u selo odusevio. Brali smo cashnutse, przili ih i jeli, upoznao me sa svima, igrala sam se sa djecicom, zene su me naucile kako umijesiti, izvaljati i ispeci chappati, i sve sam to zajedno s njima radila, na kraju smo pojeli to šro smo ispekli svi zajedno, uglavnom, odlican feeling, vidjeti kako zive, druzit se s njima, igrat se s djecicom kojima sam ja totalna zabava, jer sam drugacija pa mi se svi oni malci guraju u krilo, i sjede kraj mene. To sigurno nije fejk. Zive vrlo skromno, jedna obitelj u tom dijelu sela. Kuce su od kamena ili blata, imaju dio gdje je ognjiste, vatru pale s liscem kokosove palme, kuhaju na 3 kamena postavljena ukrug, sa 2 lonca i jednom tavom, dok cuce kraj vatre. Djeca su cista, i uredno obucena. Svi su nasmijani i dragi. Na kraju mi je Martin rekao da mami, a to je najstarija zena u selu koja ga je odgojila jer je on siroče, tutnem neku pinku, i onda ona to svima podijeli u selu. Rekao je da dam koliko hocu a ja sam joj tutnula 1000kysha jer mi se točinilo ok. Provela sam savrseno popodne u selu s ljudima koji zive toliko drugacije i jednostavnije, upoznala nove ljude i njihovu kulturu i svaki put mi takvo iskustvo otvori neke nove vidike u zivotu, i ucini me zahvalnijom ali i osvijesti mi da nije sve u onom sto imamo i posjedujemo, zivot i bez  toga moze biti lijep.
neka riba

Diani plaža

Martin i njegova kuća

u selu

dječica

mijesimo chappati

Dodaj naslov





peku se indijski oraščići

s dječicom

black and white columbus monkeys 

   Opet se vracamo nekim precicama kroz bush, s boda bodom, usput kupujem ribu i krumpire za rucak koji smo pogablali na plaži, placamo driveru po  pola i ja se odem bacit u ocean. Uzivam jos sat vremena  na plazi. Malo pricam sa drugim beach frendom Johnsonom, koji mi objasnjava da spara novce za zenu, veli da za dobru, obrazovanu treba oko 100 000kysha, a za manje obrazovanu oko 70 000kysha, to placas njenom ocu zato sto ju je obrazovao i ulagao u nju,  malo smo se zajebavali na tu temu, i vec je pao mrak. Prosetala sam sama po plazi, i to mi je najjači dio dana kada uživam u svojim mislima, slaganju dojmova, osvijestim sva dobra u svom životu i osjetim zahvalnost za sve ljude koji mi znače u životu i koji su ga svojom prisutnošću upotpunili. Šetam potpuno sama na plaži je se galebovi uletači povlače s plaže navečer, a nema ni turista jer je već noć. Uživam hodajući bosa po pijesku dok mi valovi zapljuskuju toplom vodom stopala...imam cijelu plažu samo za sebe. Na povratku prolazim kraj restorana i popijem pivu s  Johnsonom koji me počastio jer sutra odlazi doma na dva dana kod svoje obitelji. Pregovaram malo oko cijene jastoga, i sad smo na 1000kysha... bas bih voljela probat jastoga sa zara, nisam to nikad jela jer je skupo a ovdje bih to mogla izvest za puno manje para. I jos hocu probat ribu sa zara, kad sam već na moru da se malo pocastim, ionako sam na grahu i chapatiju vec danima.
  U hostelu je trebao biti neki party, al meni se to cinili sve neko amatersko klatarenje, pa sam se povukla na ležaljke malo razgovarala s nekim ljudima iz hostela, zvala i tipkala s dragim mi ljudima doma i otišla na ćorku.

9. 10. i 11.1. Diani beach

Ovi dani na plaži su bili svi isti, ujutro ustajem , jedem tost i putar od kikirikija koji sam si kupila u dućanu da mogu doručkovat kad se dignem, pijem čaj bez mlijeka da se opet ne bih zajebala...malo se izvalim uz bazen i pričam ili tipkam, tako da se ni u jednom trenutku ovog putovanja nisam osjećala usamljeno...I kad dođe pristojno vrijeme odem do plaže...bacim se na piesak ko nasukani tuljan, i lagano roštiljam...kupam se i pričam s ljudima koji mi uletavaju ili nešto prodat ili mi se uvaljuju. Upoznala sam i jednu curku Ray koja prodaje marame za plažu i s njom dogovaram da mi zadnji dan sredi rasta frizuru s pletenicama i tetovažu od kane kakve imaju svahili žene. Pregovaramo, razgovaramo i smijemo se. Popodne obično dođu cura i dečko iz Danske koji su u mom hostelu pa se malo podružimo. Dali su mi i masku za ronjenje pa sam jedno poslijepodne uživala roneći sa bezbrojnim vrstama ribica uz koraljni greben. Svako sam večer šetala sama uz ocean, relaxing my mind...i pojela nešto u restoranu na plaži, probala i jastoga, ribu i škampe...priuštila si malo luxuza. Navečer opet telefonski razgovori  i tipkanje, i onaj neizreciv osjećaj miline, ispunjenosti i životne radosti koji me preplavljivao uvijek iznova.
ribar

moja riba

prekenjavanje sa jastogom

plaža

Ray

curka koja me oslikala

crtanje gotovo

slikovnica
beauty salon

na pivi sa Johnsonom

red škampa



new me

african mama

 



12.1. put do Nairobija i Naivashe

 Ustajem rano ujutro, doručkujem i čekam da se pojavi boda boda kojeg sam sinoć dogovorila da dođe po mene. Nema ga naravno i ja ne budi lijena ruksak na leđa i put pod noge do stajališta, ali već na izlazu iz hostela zahaklam nekog drugog drivera i dogovorim da me vozi do Ukunde, od kud idu matatui za Mombasu. Sve ide super, na trajektu opet kupujem nakit kod tipa ispod baobaba koji mi se već izdaleka smije jer me prepoznao. Mijenjam još jedan matatu i u Mombasi kupujem kartu za bus do Nairobija. Bus je skoro pun i uskoro bi trebao krenut i izgleda mrak, sjedala dovoljno široka, udobna, punjač za mobitel, dobiješ vodu, čisto, samo je klima tropska u busu. A karta je 14ookysha jeftinija 400kysha od karte za onu kramu od busa s kojom sam došla u Mombasu. Ovaj se autoprijevoznik zvao Tahini. Do Nairobija se vozimo nekih 9 sati, kroz nepreglednu savanu, uz parka Tsavo west, kraj razbacanih bandasa i sela i plantaža ananasa. Stižem oko pet i odmah tražim dalje matatu do Naivashe. Još jedno sat i pol vožnje i onda opet u novi matatu do Carnellys campa koji mi je preporučila Australka sa safarija. Stižem po mrklom mraku, drvene guzice i strgana od puta...frajer mi pokazuje krevet u dormu za 800kysha, bacam ruksak i idem vidjet kaj ima za jesti. Restoran im je prekrasan, na sredini otvoreni kamin, kupujem pomfrit i pivu i počinje opuštanje.
 Trebala sam ići gledati hippose  koji u kamp dolaze na pašu, ali ovu ih večer nije bilo pa sam se stropoštala u krevet.
restoran u Carnallys campu, Naivasha

Nema komentara:

Objavi komentar