ponedjeljak, 29. srpnja 2013.

Ringišpil života i put u Tajland i Kambođu

I opet na prekretnici svog zivota...jebal te vrag...drugi put u sest mjeseci, zivot mi je postal ringispil...sami usponi i padovi, ali neka, bez tih oscilacija bila bih ravna crta...smrt proglašena u 18.00h...i koliko god to teško bilo nije mi ubio ljubav prema životu, svako novo iskustvo u životu gradi moju osobnost, i kao što do sad nisam nikad požalila ni zbog čega, tako ni sada ne žalim, i iako je ponekad teško, ponekad tužno i često neizvjesno, dignem se, stepem, nabacim osmjeh i teram naprijed...moja omiljena uzrečica kaže" i noga u guzicu je korak naprijed. Nekad najveće istine naučiš na zahodu u nekoj prčvarnici. Zato je moja časa uvijek na pol puna i kad mi život servira limune, naručim gin s bitter lemonom i pošteno se zbetoniram; što bi Balašević rekao u Ringišpilu; "Netko pijan lakše život odrobija". I tako kad me zvrti u tako malo vremena po drugi put što ću drugo nego ruksak na đale i put pod noge, da se malo znuliram, skupim komadice sebe i svog zivota, odlucim kaj cu ili ne odlučim ništa, nego samo živim život, punim plućima, onako kako ja jedino i znam. Odabir mjesta je jednostavan, odem na forum turizam i pogledam na akcije zrakoplovnih kompanija, i nađem Bangkok iz Bg za sitne pare, može, odoh na Tajland. Na prvoj prekretnici sam umjesto u kino otisla u Kinu, sad odoh u Tajland i Kambođu. Ovaj put s Tomom. Pa da vidim kuda će nas to dovesti. Anyway, eto nas nas Tajlandu, totalno nespremni, na jebeno tankom budzetu, samo sa idejom sto cemo obici i puno dobre volje i entuzijazma. Priprema je znaci bila da nema pripreme...za mene veliki napredak...ucim popustat i opustat se, manje planirat i manje se nervirat, i svidja mi se to. Karte sam ubola preko ebookersa za 3500 kn jednu, Vanja the Zlo nam je organizirala super tipa, Bojana u Bg, koji nas je otfural prvo u birtiju, pa na aerodrom, i pobrinul se da nam auto bude na sigurnom ovih 18 dana koliko ce trajat put.Ziher je ziher, rado bih da me moja lađa dočeka u komadu a ne na klocnama. Polijecemo iz Bg, transfer je u Abu Dhabiju, pa za Bangkok. Ukupno putovanje cijeli dan. Dalje bi trebali ici na sjever u Chiang Mai pa opet Bangkok, pa otok Koh Tao, Angkor Wat u Kambodzi i na kraju otok Koh Chang. Furamo 800 usd, a viza nas je s 2 ulaza u Thai kostala 70 eura po osobi. Molim Boga da nam to bude dosta.

Nema komentara:

Objavi komentar