subota, 28. ožujka 2015.

Brazil- Sao Paolo

7.4 Sao Paolo
 Obicno ne stignem nikad napisati post od zadnjeg dana al danas mi tak nekak u avionu vrijeme sporo ide...sporo sluze klopu radi turbulencija...pa bum izleda sve stigla prije nego se od umora onesvijestim i zaspim.
  U Sao Paolo smo dosli u 6 ujutro, sjeli na taxi i otpeljali se do stana, malo splahnut, ostavit stvari i u akciju. O SP cijelim putem nisam nis dobro cula osim da je nesiguran.
 Stan je u centru, Slajka ga je ubola preko airbnb i stvarno je super, prostran, uredan, na 14 tom katu tako da imamo pogled na veci dio grada, koji je stvarno ogroman. D i ja odmah idemo u istrazivanje, prosli smo kraj parka De Lu... zeljeznickog kolodvora, kvarta sa hrpom ducana, crkvica, i nekak zaglavinjale u neki dio kaj mi se uopce nije svidio. Grupice muskaraca na cesti, uglavnom crnaca, puno klosara, ugl. neugodan filing. U tom slucaju uvijek ubrzam ritam, ne vadim fotić i pravim se da znam kam idem. Nekak smo dosle do murjaka, ima ih dosta uglavnom stoje na cosku u svakom kvartu. Uz njih se malo opustmo, pofotkamo, pitamo za smjer do katedrale. Decko je bio toliko ljubazan da nam je na portugalskom napisao kaj treba pitat i odveo nas do autobusne stanice.  Svi na stanici su nam pomagali da nadjemo bus. Brijem da su ljudi skroz ok i ljubazni, osim lopina i krimosa, koji izgleda cine drugu skupinu ljudi u ovom gradu.
 Moram priznat da se do sada nisam osjecala nesigurno po Brazilu, tek sad u ovom kvartu me malo stislo. Iz busa jos malo razgledavamo Praca da Republicu, i onda blizu katedrale upadamo u neku guzu jer su bili prosvjedi na cesti. Izlazimo iz busa i jurimo do katedrale da je vidimo bar malo jer se moramo vratit u stan po stvari i na aerodrom.
 Uglavmom moj dojam o gradu je da je ogroman, puno prometa, visokih zgrada, crkvica, nista posebno, al nema mi losu vibru, bilo bi dobro da sam imala jos vremena za upoznavanje grada. Al kaj je tu je, nasa se avantura blizi kraju, moram reci da sam uzivala na svakom kilometru ovog puta ali i veselim se svemu sto me ceka doma.

 Sigurna sam da ce me Brazil.ponovno vidjsti, ogromna je zemlja a jos nisam vidjela Pantanal i Amazonu a i Salvador mi je zelja. Zato do vidjenja.

Nema komentara:

Objavi komentar