subota, 28. ožujka 2015.

I tak....Brazil

28.04.


Nakon preduge pauze...od punih 10 mjeseci...napokon je ponovno  ruksak na ledjima i karta v zepu. Odrediste Brazil, o kojem sam sanjala od malena...koji je bio u svakoj petoljetki od moje 10 godine (ipak sam ja komunjarsko dijete...sve sam planirala po petoljetkama). Napokon u nekoj stabilnoj fazi...zadovoljna zivotom...sretna uglavnom...a sad i napucana adrenalinom jer ispunjavam svoje snove.

 Ubola sam kartu za 359eura iz Begesa, preko Rima, kratki transfer. Ovaj put ne bum sama, krecem sama al za 2 dana se ustekavaju Slajka, D i Lucky, tak da mi se cini da bi ovo mogao biti bas veseli tripic. Letim solo za Rio, pa odmah nastavljam do Ilha Grande. U Abraao sam rezervirala hostel na plazi...znaci 2 i pol dana odmorko i nazad za Rio gdje bi me ekipa vec trebala cekati. Tamo smo zrentali zajedno stan na Copacabani...3 noci..poslije D i ja letimo za slapove Iguacu na jedan dan, natrag u Rio i busom do Paratya. Tamo smo opet svi zajedno, 2 dana i zadnji dan je Sao Paolo i od tud letimo svi za Bg. Nabrijan tempo...nabrijana atmosfera...hello Brazil...Copacabana i capirinhe..here I come.

Nema komentara:

Objavi komentar