subota, 28. ožujka 2015.

Brazil- Iguacu falls

4.4. Foz dos Iguazu
Jutros bauljam od 5, jos je mrkli mrak vani al nemrem vise zaspat. Lijepa su ta jutra, nesto je carobno u njima:) Dorucak im je bio izvrstan, i raznolik i najbolja mi je bila neka pita od mesa. Uzivam i u tropskom vocu koje serviraju za dorucak. Vodopadi se otvaraju u 9 pa picimo na autobus 120 koji vozi do njih. Da su intelektualci napisali upute s tog busa mogli smo pol vure nakon leta biti u hostelu jer taj bus ide i s aerodroma koji je prije slapova. U busu upoznajem Veroniku iz Bratislave  koja mi sve objasni o slapovima jer je prekjucer bila tamo, karta je 52riala a sve dodatne avanture i aktivnosti se extra placaju. Nahvalila mi je park s pticama, ulaz je 34 riala, a za taj park mi je i Izraelka rekla, pa sam odlucila da bum i to obisla. Ruksak sam ostavila u lockeru za 30 riala, njihovivbusevi voze do slapova. Vec je prvi dojam i prvi pogled na slapove impresivan, veliki su, ogromni...i fora je filing da preko puta ljudi koje vidis hodaju po argentinskom dijelu slapovaa ja po brazilskom. Jucer je bilo i u gradu zanimljivo vidjeti na putokazima znal skretanja ulijevo i smjer Argentina, ili desno Paraquaj..steta sto nemam vise vremena da malo prijedjem granice....cisto radi filinga.
  Odmah na pocetku slapova nas pocnu opsjedat coati...zivotinje slicne rakunima, mozda zapravo i jesu rakuni. Jako su simpa, zicaju, kopaju po torbama...al pise da ih je bolje ne hranit jer su agresivni. Radim s njima cijeli photo sesion...jer su to prve divlje zivotinje koje sam u Brazilu vidjela.
 Staza vodi sve blize slapovima i najvecem slapu koji se zove Djavolje zdrijelo...tako da je pogled sve bolji i bolji. Na kraju ide most do sredine slapova preko kojeg se cijeli namocis...e to mi je upotpunilo dojam...kapljice vode koja sprica, divlja snaga rijeke, prekrasan pogled, buka i tutnjava...znala sam da ce ovo biti higjlight putovanja. Oko 13 h smo bile gotove sa slapovima i ja sam otisla u Bird park a D na voznju camcem pod slapove i safari kroz prasumu.
 Park je super, puno ptica, egzoticne biljke i drvece, kornjace i gmazovi, plamenci, emu, puno tukana koji su me odusevili, al najbolji je dio s Arama...papigama...gdje slobodno seces medju njima, a jedna mi je cak i kosu malo s kljunom dotjerala. Stvarno sam uzivala dobrih 3 sata u parku...i cure su nile u pravu vrijedilo ga je pogledat. Ptice, leptiri, suma...ponovno potpuni zen.
 Na aerodrom dolazim za par min....imam let u 6 za Rio a sad je vec pol 7 dok ovo pisem, i jps nisam poletjela jer je poceo pljusak i ovi ne mogu po tom vremenu sletjeti.a

 Inace su me povratne karte za slapove kostale 100usd...TAM i Gol brazilske kompanije, sto je jeftinije od busa.

Nema komentara:

Objavi komentar