subota, 4. travnja 2009.

e pa ja imam blog

Napokon imam blog al moram skužit kak to radi.

Nakon gotovo pol godine i dobrih dvanaestak postova kužim kak radi a sad bi trebalo napravit neki mudar uvod... al nema tu neke mudrosti htjela sama napraviti male skice( ziher male) svojih putovanja  koje bih uvijek mogla pregledati, podsjetit se i ponovno proživjeti neke od najuzbudljivijih situacija iz mog života. Sva moja iskustva, ljepote zemalja koje sam prošla, ljude koje sam upoznala i sve događaje trebalo je negdje zabilježit, jer moja mentalna memorija to naravno nije mogla sve pamtiti. Ne kaže naš narod pametan piše a glup pamti.
Eto zato su nastale ove stranice, da negdje ostane zabilježeno moje iskustvo prvenstveno zbog mene i mog kratkotrajnog pamćenja, ali i za one kojima sam pokušala nizom korisnih informacija pomoći u planiranju putovanja, jer ja sama radije pročitam nečije konkretno iskustvo nego štampani vodič,  a ponekad su mi te stranice poslužile da  istresem životne dileme, uđem u dubinu svoje duše, vratim se samoj sebi ili otkrijem neke dijelove sebe koje nisam poznavala.
 Na kraju si mislim šteta da ububam toliku lovu u putovanja a da se posle tog nemrem sjetit jer me jebu godine i slabo pamćenje. Iako ostaju iskustva i promjene u meni izazvane otkrivanjem novih svjetova i dragih ljudi bolje je to zabilježiti pa se prisjetiti kad poželim i onda ovako u hladne zimske dane ponovno proživjeti neka vruća ljetna iskustva, osvijestiti životne radosti  i ubiti dosadu.

Nema komentara:

Objavi komentar