četvrtak, 7. siječnja 2016.

Madagascar...ille sta. Marie i ille aux nattes 1 dan

7.1. Jutros me budi kisa koja susti po krovu od palminog lista. Dizem se rano da malo uzivam u jutarnjem miru, kad kroz prozor bungalowa ugledam uspavanog cucka na lezaljci, naseg cuvara prek noci.
 Skuzim da su uz svaki bungalow posadili orhideje, a jedna je i cvala, ima neki krasni izrezuckani trakasti cvijet.
Stalno se izmjenjuje pljusak sa suncem, vracam se u krevet i nikak docekat dorucak.
 Napokon zena otvori bar a ja se ko streberica nacrtam prva na terasi. Lijepo je tu al nekak i dalje osjecam da to nije ono sto sam ocekivala. Doruckujem sa Slajkom i pada dogovor da odmah poslije dorucka dizemo sidro jer ionak stalno pada kisa. Veselila sam se da cu tu ronit ali nis od toga radi vremena. Uspjela sam samo probauljat po plazi i skupiti prekrasne skoljke.
   
kiso jutro u La Crique

ni njemu se ne da ustat

lijepo je al previse trave a premalo pijeska, ko na golf terenu

La Crique

zanimljivi otocici oko La criqua

ostjenjak

Narucujemo tuk tuk(  30 000 arija) do nase krajnje destinacije Ille aux Nutts, malog otocica juzno od Sta Marie.
 Cure s recepcije nas ispracaju mrgudne i i ne bas ljubazne, al bas nas briga, veselimo se jer odlazimo. Tuk tukovac nam je super, stane mi da fotkam, stal je i u ljekarni da nas dvije Jeremije kupimo kremice za silne bolestine kaj su nas napale, staje nam da kupimo suvenire i jos nam je nasao tipa koji dila sa stapicima od vanilije. Trazio nas je za bunt 300eura, a uspjele smo kupit 5 stapica za 10000 arija(3 eura). To nam je dosta za poklone za drage nam ljude koji nas cekaju i koji nam jaaaako fale. Picimo dalje s njim prema jugu otoka a krajolik je sve pitomiji, slatki restorancici uz cestu, pristojni ljudi...neka rasta vibra postaje sve jaca...a to cekam ko ozebli sunce.
Ile sta Marie

Ile sta Marie

mangrove sume na Ile sta Marie

jos mangrova na uscu rjecice

mangrove

mangrove

mangrove

mangrove

selo na Ile sta Marie

voznja prema jugu otoka







 Napokon nas je dofurao do stajlista brodica drvenih piroque...koji voze nekih 100 metara preko kanala na Ille aux Nutts, tropski otok velik nekih 4 m2 okruzen koraljnim grebenom. Vec na prvu nam se ozarilo lice jer vidimo prekrasne plaze i azurno plavo more. Toooo...napokon se mozemo opustiti i ulovit dobru vibru i odmorit se. Prva plaza na kojoj nas je piroque iskrcala( za 3000arija) izgleda kao sa screen savera za windowse...fenomenalno ...najbolje ce fotke to docarati...snjezno bijeli pijesak i tirkizno more...okolo mangrove i palme...par bungalowa...milina. Slajku nagovorim da ostanemo na toj plazi, i padne takav kupanjac i fotosesn....suncanje...pa shopping kod cura koje prodaju neke suvenire po plazi, odmah dogovaramo i masazu za drugi dan.
 U nekom trenutku poceli su divljat lemuri, oni crno bijeli pa sam ih nahranila s bananama. Bilo ih je 4 al samo su se dva usudila spustiti po klopu. Tolko su mi fora bas ti jer stalno vise naopacke i nece uzet u rucicu bananu nego ih moras hranit.
 Jucer smo.prvi put vidjele njihovo groblje, mali grobici skriveni u siprazju, i tu sad kad sam hranila lemure vidim u nekom grmlju opet groblkr. Nadam se da nbum ga uspjela pofotkat jer sam danas zaboravila. Slajka se skompala s nekim Francuzom na plazi dok sam ja hranila lemure, i dogovorila se da idemo na kruznu turu oko otoka ille aux nuts sa piroquom( 10 000 arija po osobi), bome se frajer nekaj naveslal...ima oko 8km okolo. Tak smo odlucile i naci smjestaj jer se s mora najbolje vidi kakav je hotel i plaza. Zelimo bungalow prvi red do mora, s lezaljkama, sirokom i dugom pjescanom plazom, kupaonom unutra i strujom i wifijem. Zelimo previse, al to nam nitko ne moze oduzet. Voznja je super i totalni chill, al nijedan nam se hotel ne svidja, preostala je jos zapadna strana otoka i tu vidimo jedan savrseni al nema slobodnih soba. Kosta 100 000arija al i vrijedi. Vozi nas dalje al odmah iza coska je jos jedan zgodan...zadovoljava sve uvjete, ima cak i wifi...i kosta 70 000 arija al smo ga iscimali za 60000. Zove se Meva Paradise hotel
piroque koje voze na ille aux natts

sarene piroque

ille aux Nattes

najljepsa plaza koju sam ikad vidjela

a more tirkizno i modro

ille aux Nattes

milina

napokon totalna nirvana


lemuri kraj plaze

voznja piroquom oko otoka La pettite Traverseau hotel

ille aux natts


nas bungalow u Meva Paradise



rakijanje, zapravo rumijanje s nasim konobarom Tozom

 Bungalow nam je super, pogled jos bolji...plaza krasna. Gladne smo ko ovce od bauljanja po cijeli dan i narucujemo klopu ja jastoga dva komada 30000 arija(9 eura) a Slajka hobicu za 13000arija, cijene skroz ok. Skuzili smo da imaju rumove u koje mecu voce ili vaniliju za okus, nesto kao nase homemade rakijice...maznula sam jednu sa djumbirom i vanilijom, a slajka s ananasom. Moja je bila bolja, i decko kaj vodi hotel Toz je dosao s nama nazdravit, jako je simpa i veseli i svidja mi se kaj mu nis nije tesko nabavit kaj pozelimo ili za klopu, ili za sutra maske za ronjenje. Klopa je bila mrak, al moji grcevi jos nisu prosli, zrebala bih valjda jesti samo rizu par dana da mi se smiri zeludac, al kak da jedem rizu uz sve te morske radosti.
 Chillamo jos malo uz pogled u restoranu, popricale smo s Tozom i dogovorile klopu za sutra i popadale u nesvjest u nasem krevetu za princeze, s mrezom i baldahinom.

Nema komentara:

Objavi komentar