srijeda, 6. siječnja 2016.

Madagascar...Ill sta. Marie

6.1. Ille sta Marie

Opet glumim sismisa i budim se u cik zore. Vani je vec jako toplo. pa se skidam u kupaci i odmah bacam jedan swim. Suncamo se na lezaljkama, rastezemo ko gusteri po suncu i oko 8 idemo doruckovat. Dorucak im bas nije ko zna kaj al poged je prekrasan. saznale smo da brod dolazi oko 9 sati, i vec se vidio na pucini, pa kupimo prnje i dizemo sidro.
Do mjesta ukrcaja imamo nekih 15min setnje uz more, i stizemo taman kad i brod.
 Skuzimo da ce iskrcavanje potrajati pa se bacamo  na plazuicu i na kupanjac, skupa s ceselom djecurlijom koja se goluzdrava zaletava u more i vristi od smijeha.
plaza u Mahambu gdje pristaje brod El COndor

ekipa

vesela ekipa

spica im je zaletavanje u more


Krecemo tek oko pol 12, i more nije bas mirno, valjaju nas valovi a ekipa riga svaki cas.
Karta za brod El Condor do Ile sta. Marie kosta 100 000arija ili 30eura u jednom smjeru, najskuplja stavka na ovom putovanju, ali brod se cini siguran a i nema bas neke puno jeftinije varijante.
  Stizemo na otok i malo glavinjamo po luci najvecem gradu na otoku Ambodifotatra, napokon smo nasle neke suvenire, lemure od slame, magnetice...
Ambodifotatra na Ile sta Marie

Ambodifotatra 








imam novi job ...vozim tuk tuk

 Uzimamo tuk tuk do La crique hotea kojeg smo nasle na internetu,nalazi se u lijepoj uvali, ali ima usku pjescanu plazu, zeleni travnjak iza i krasan vrt.
Smjestaj je 64000arija, u bungalowu sa seranjem wca, pa se malo neckamo al na kraju odlucujemo ostati.
 Puno je koralja i njihovih komadica po plazi koji pikaju za noge, pa plaza bas nije neka spica, u moru je isto puno koralja tak da mislim da bih sutra tu mogla roniti.
nas bungalow

vrt

bungalowi La crique

zalazak sunca La crique

plaza u La crique


zmija

stijene na kojima zive galebovi ispred La crique



 Nekak sam se uspjela ubost na ogromnog jeza i to mi dodatno kvari raspolozenje. slijedecih sat vremena provodim vadeci igle iz tabana, i vec sam malo zabrinuta kak se nisam jos uvijek uspjela opustiti i uloviti easy moode a skoro smo na zadnjoj tocki naseg putovanja.
 Muci me i dalje zelucana viroza, sad jos imam jezeve u nozi, pikaju me komarci i izlazi mi alergijska reakcija pa izgledam kao boginjava, i jos povrh svega na povratku s jednog od mnogih hodocascenja s wecea, skoro sam stala na zmiju. Nije velika, al ni ne treba biti da se smrznem od straha.
 Mislim da mi je dosta za danas i idem spavat dok se jos kaj gore nije desilo.

Nema komentara:

Objavi komentar