ponedjeljak, 4. siječnja 2016.

Madagascar...Kruzimo malo i po jezeru- Manambato

4.1. Manambato

Jutros nas umjesto pijetla bude indri lemuri i pticice. Spavamo ko bebe uz te zvukove do 8 sati. Danas bez jurnjave sve, dorucak, kavica, pakiranje. Pa smo se zapricale s deckom Ivanom iz Juznoafricke republike pred bungalom koji je upravo dosao s otoka Ille st.Marie na koji se spremamo nakon prasume, pa nam je dao super savjete gdje spavati, kojim trajektom do tam i tak. Krecemo iza 11 zapravo dosta kasno i moramo prvo taxi brousseom opet do Moramange pa natrag preko Andasibea do Brikavilla. To nam je islo dosta dobro, brzo smo ih polovile, i vozile se s guskom u t.bu koja se bunila cijelo vrijeme. A klinci su kasljali i hroptali i to onak fejst bolesno. Dijelila sam im lize da im se smiri kasalj a bome i da me ne zapljuju. Nekad i dobra djela imaju sebicne namjere;). U Brikavillu nas neki tipovi pokusavaji izlevatit za prijevoz do Manambata, i stavljaju nas u krcati tb...i traze za to 30 000. Odmah mi je to bilo sumnjivo, pa sam gledala kolko drugi placaju. I vidim da daju 1000...i tu popizdim jer su se cerekali kak ce zaradit na nama. Put je fakat koma, totalni razrovani makadam, pa ide kroz vodu preko potoka i to nekih 7 km sve skupa traje. Na izlazu iz tb sam frajeru dala 5000 za nas dvije okrenula se i otisla, nekaj je mucal al se brzo pokupil.
Pun mi ih je k....vise jer nas muljaju nemilice i valjaju za lovu. Ne kuze da nisu svi turisti lovatori, i da  cemo normalno platit i ostavit tip ak smo zadovoljni...al oni bi brzu lovu, a najvise me vrijedja jer misle da smo glupi i jos se rugaju tome. Kuzim da su surotinja al to im ne daje pravo da varaju i muljaju. I to onak bezobrazno ne malo da dodaju nego po 5-10 puta vise.
Manambato je selo na obali jezera Rasoabe lake i od tamo se ide dalje brodom na otok Ankanin nofy gdje je Palmarium reserve, rezervat prirode i mjesto za chillanje i opet minglanje s lemurima.
 Dosle smo dosta kasno tamo i pokusale naci brod da nas tam odveze, naravno da su u pet min svi znali kaj smo napravili i nisu nam bas bili skloni. Al mi smo se sjele na plazu i s klincima se pocele zafrkavat, i otpustat nervozu i paniku jer smo zaglavile u toj vukojebini. Onda nam je dosao neki decko kaj radi u hotelu pored i dobro prica engleski i pomogao nam da provjerimo hotel. Ipak smo odustale od odlaska na taj otok na jezeru jer je prijevoz brodom tam i dalje do Tamatave 200eura. Posto smo lemure vidjele jucer bilo nam je ok. Uzele smo sobu kod tog decka, i on nam je za sutra dogovorio prijevoz autom do Tamatavea za 20 000arija. Skuzila sam da je jezero toplo i da se svi kupaju i odmah uskocila u vodu. Temp je bar 30*...super za kupanjac.

klinci se klackaju i uzivaju

Moramanga town

jezero Rasoabe



zalazak na jezeru 

nas bungalow na jezeru

moi pred restoranom


Slajka sna kupanjcu s guskama
Pracakale smo se i skroz opustile, na kraju pojele piceka i pomfri u resti, maznula sam pivkana i bila sretna kak je iz usrane situacije ispala super kombinacija...kupanje u jezeru, chillanje na selu...i napokon luxuzni prijevoz do nekam.

Nema komentara:

Objavi komentar