ponedjeljak, 14. siječnja 2019.

Panama- Playa Blanca- Farallon

13.1. Playa Blanca- Farallon
Bus me iskrcava u 3 ujutro na Autopisti del sur, i taman neki taxi prolazi i odmah me vozi do Farallona, Tamo mi je Trixie vlasnica hostela ostavila sve otključano i rekla da mogu ući u sobu još noćas, što me jako razveselilo. tak da lovim još rundu sna u pravom krevetu. Hostel se zove Taca Tucan, i ima neku opuštenu atmosferu. Vlasnica je Austrijanka, koja jedošla na odmor i ostala dvije i pol godine. jako je draga, čak mi i nudi doručak prvi dan. Ja ipak jedem svoje sendviče al popijem kavicu s ekipom, i pravac plaža. Nedjelja je pa ima ljudi na plaži, ali plaža je nepregledna tako da se ne osjeća gužva. Plaža nije kaou Bocasu, sivi je pijesak, s bijelim pomiješan, tako da se more muti. Iako djeluje čisto. Nakon reda kupanja, pa reda sunčanja, pa reda Cuba libre...slijedi šetnja...Playa Blanca je plaža duga stotinjak km, samo je presijecaju ušća rijeka, koja se ne može prijeći uz more, tko da se nakon dobrih 45min hoda vraćam natrag, al sad kroz selo. I fakat je selo..par ribarskih kuća, par kineskih dućana, par hostela i jedan ogromni resort na kraju plaže. srećom da u dućanima, koje redom sve drže Kinezi ima ceviche, tak da ja nastavljam mazat po tome. Navečer nema nekog života, tak da pada večera u hostelu, par coroni, još jedna šetnja i spavanac.


14.1. Playa Blanca- Farallon- Panama city

Zadnji dan mog tripića, imam još vremena za kupanjac do 14h, vrijeme je krasno i jučer i danas, tako da to koristim do maximuma za kupanje i sunčanje, i lagano pijuckam rum, s kolom ili sokom od ananasa. Na plaži neka ekipa iz Poljske vježba neki slet prepostavljam za susret mladih jer im 20tog i nekog dolazi papa u posjetu. Zato je puno mladih stranaca iz cijelog svijeta. 
Gledam kak mašu zastavicama i milim si  dobro kaj idem doma prije tog eventa i cijele gungule. Ide sve kao po loju,  izlzim na cestu i odmah uletava kombi kaj vozi okolo, kombi dolazi do autoceste i tamo već stoji bus za Panama city, za dve vure izlazim na ukletom Albrooku, ali bez beskrjnog čekanja, odmah kreće bus za aerodrom, i napokon iskoristim svoj metrocard, bar pol dolara na njemu. I ovaj put bus vozi samo sat vremena do aerodroma, neka brza linija...kakvo jednostavno i no stress napuštanje Paname. Na kraju mi je bilo lijepo i u Panami, Nije mi baš najbolje sjela nakon Kolumbije, ali dalje od Panama citya, manja mjestašca su lijepa, lijepe su plaže, priroda je bujna, kad se navikneš na američke cijene i kineske dućane, i strpljivo čekati da se bus napuni pa da kreneš, na kraju ti se ipak potkoži. 


Farallon



Playa Blanca- Farallon



Farallon

Farallon

Farallon

Farallon

Farralon

Nema komentara:

Objavi komentar