subota, 5. srpnja 2014.

Srilankanje- uvod i pozdrav za Peru

20.06. 

       Ovaj put nema uvoda u pricu, zivot se odvija punom parom, padam, dizem se, i uglavom nosim osmijeh na licu. I tako prilikom mog istrazivanja foruma turizam zapne mi za oci Etihadova akcija, i nekak mi se ucini da bi Sri Lanka bila zanimljiva destinacija, a karta je taman prihvatljiva; 2700kn, pitam muza kaj veli...on veli da je za i u roku par sati karte su nam v zepu.
Draga mi ih prijateljica spegla preko agencije u kojoj radi na sto rata i to je to.
letimo iz Beograda, preko Abu Dhabija, kratki connection, malo gubimo na transfer, ma ne moze bolje.
Opet nisam nis rezervirala, imam samo ideju sto zelimo vidjeti; brda u unutrasnjosti i plantaze caja, kulturni trokut i naravno plazica, i to na istocnoj obali jer bi tamo trebalo biti manje kise, na zapadu pocinje vec sezona monsuna.
            
       E ovaj put imam jedan zadatak u mom uvodu u putovanje, moram spomenut Peru i stavit njegovu fotku na moj blog, nekak su iskopali moj blog i na maturalnoj mi se zagrozil da ga moram spomenut, pa tko sam ja onda da mu to odbijem nakon svega sto smo prosli, e da sam jos samo sacuvala njegovo pismo kad mi je markiral sa sata jer nije vise mogel zdrzat u skoli, i moj odgovor di sam mu zakeljila neopravdani, onak preventivno da se ne opusti. Eto to volim kod njega i njegove generacije, kaj su posteni, ak nekaj zeznu snose i posljedice, ne naljute se i mi se i nakon toga i dalje poštujemo, volimo i dobro zabavljamo. Pa eto Pero sad si tranu.
                                                     Pero 

     Ovaj put do Begesa idemo kombijem s Gea toursom povratna karta 50eura, dodju ti pred kucu iskrcaju na aerodromu i tam te i pokupe, nit brige nit pameti. I dosli za manje od 3 vure, milina.

Al vec na check inu pocinju manevri...prvi put da me traze karticu s kojom je placeno, ja je naravno nemam jer je frendica platila sluzbenom karticom svoje firme, srecom je bio radni dan i u roku 10 min ona im je poslala skeniranu karticu na mail, a mi smo vec nakon 15min sjedili u birtiji  na kavici. Ajd dobro je proslo.

Ipak tu ne staju sranja, avion kasni u polijetanju nekih 45 min, a bome isto tolko i u slijetanju, i kolko god da smo jurili da stignemo u Abu Dhabiju uloviti let za Columbo, taman smo dosli kad su zatvorili gate.
Al je Tomo pizdio i histerizirao, a meni bilo onak cool i mirno, mislim si bitno da mi nismo nekaj zajebali, probala bum sredit nekaj, ionak nemamo nis rezervirano pa nas nije briga kad dolazimo na Sri Lanku.

      I tak mi zavrsimo na transfer desku, i uspijem dogovorit da idemo na isti let navecer samo slijedeci dan, htio nam je uvalit nekaj ranije, al nisam pristala jer nam je to onda ni vrit ni mimo, nit sam u Abu D. niti na Sri L. taj dan. I tak ispregovaram vecernji let, isti kao ovaj na koji smo redovno trebali ići samo dan kasnije, hotel izvan aerodroma na otoku Yaz di se vozi formula 1, klopu, sofera s limuzinom da nas vozi i vrati drugi dan.
Hotel se zove Centro Yaz island, 3 zvjezdice, al meni zgleda ko da je 5, dali nam veceru, neke sengulijane jer je vec bilo 23h, cugu, objasnili nam da sutra imaju free shuttle do grada, uputili kaj da idemo gledat...super.
Pogablali smo u baru, malo chillali, i otisli u setnju uokolo, do nekog fancy hotela Viceroy koji svijetli i presijava se kao da ima vodu na povrsini,  vidjeli dio staze formule, vratili se i izvalili u prekrasnu sobu. Jebem ti, ne znam kad smo zadnji put uzivali u ovakvom luksuzu, ispalo je na kraju od sranja jer nismo stigli na let, sasvim ugodno iznenadjenje...sad pomalo kužim ekipu koja ide na odmor u neki fancy resort i ne izlazi iz njega 7 dana, mola bih i ja u ovom hotelu i njegovim blagodatima čubit bar dva, tri dana i ne izlazit nikam.

 Zapravo sam sretna  kaj nisam nis isplanirala pa imamo prostora za manevriranje a i vidjet cemo jos jedan grad, u koji se nikad ne bih sama zaputila jer nije moj dir, a zapravo bih voljela vidjeti tu demonstraciju sile i bogatstva, i modernu arhitekturu. Ma ovo je zapravo pun pogodak, a i Tomo se smirio jer bu imal fini gablec ujutro i popodne.

Nema komentara:

Objavi komentar