subota, 5. srpnja 2014.

Abu Dhabi prvi dan -prekrasno iznanađenje dragog mi Etihada

21.06. Abu Dhabi


Kakav prejebeni  krevet a ja sam tak lose spavala, valjda sam previse na adrenalinu i nabrijana od puta. Budim se rano i uzivam se valjuskat po krevetu, iz kreveta puca pogled, na bazen, i pustinju, more i grad, spustamo se na klasicno jutarnje prezderavanje i uzivanje u oblizekima, i u restoranu upoznajemo Alena;) decka iz Srbije koji tu radi vec godinu i pol, malo smo se podruzili i porazgovarali, kaze da je jako zadovoljan tu, kompanija mu placa smjestaj i put kad ide kući, plaća je dobra, puno povlastica, kaže... obecana zemlja.
kak sam to umjetnički pofotkala.....most do hotela Viceroy

happy face u limuzini




hotel Viceroy










kaj smo u raju?  Hotel Yaz Centro


pogled iz sobe



Lovimo besplatni bus do grada i putem naslikavam sve kaj stignem.
Abu Dhabi je glavni grad Ujedinjenih Arapskih Emirata, ima sedam emirata uz Abu D, jedan je i  Dubai, udaljen oko sat i pol vožnje.
 Abu Dhabi je zapravo u pustinji i pijesak je svuda okolo, i gradilista. Ogroman je i najlakse ga je obici busom ili autom, jer su sve zanimljivosti jako udaljene. Taman smo prvo prosli kraj najljepse dzamije u gradu Sheikh Zayed grand mosque, velike bijele dzamije koju smo samo iz busa. Vani je ujutro vec 36 stupnjeva i przi na najjace. A u busu i ostalim zatvorenim prostorima klima frlji na minus 20, ubili me ionak sjebani sinusi. Bolesna sam ko crna zemlja, a to mi je koma kad sam na putu. Iskrcali smo se u Marina shopping mallu u blizini sultanove palače.
Uspjela sam cak i shoppingirat nekaj u tom mallu, haljinice za za curke i za sebe, jer ima svih mogućih svjetskih marki dućana u tom shopping centru. Nisam se bome niti nadala shoppingu u Abu D. nemam ja para za to, al eto kad je već sve djabe da nekaj i potrošimo.
  Inace vele da je shopping jedna od 5 glavnih atrakcija u ovom gradu; Uz Ferrari  world,  stazu F1,  palacu Emirata, Sheikh Zayed dzamiju i Corniche, setnjicu uz more.
Pored Marina malla je heritage village, al to preuredjuju pa ga nismo vidjeli. 
Zato smo u moru vidjeli ogromne jezince. 



džamija Sheikh Zayed

neka zgrada trade centar ak se ne varam

opet neke moderne zgrade

Marina shoppping mall

Corniche i u pozadini zgrada dragog mi Etihada

Corniche i plaža hotela Hilton

Emirates palace s Cornichea

Abu Dhabi pogled na Corniche

Krenuli smo pjeske prema Corniche setnjici i usput vidjeli  palacu Emirata, hotel i zgradu dragog nam Etihada, koja ima pet odvojenih dijelova, kao cvjetova ili jedra. Vidim da se u arhitekturi furaju na vec postojece gradjevine, imaju slicnu zgradu kao Burj toranj u Dubaiu, pa onu u Singaporeu s tri zgrade i na vrhu brod...
  Grad je fora zbog tih modernih zgrada, al to je zapravo sve, nema stare jezgre niti onog arapskog štiha s uskim ulicicama punim ducancica i raznih mirisa, lici malo na Beirut ali jos dosadniji. Vec nas je tak opalilo sunce a i cijedili smo se ko limuni kad smo dosli do neke privatne plaze, presli lagano ogradu, zapravo pregazili kroz more i zaobisli ogradu, preskinuli se u badice i hitili u more. More je tak toplo da ni ne kuzis da si usel u njega izvana, a bome i slano oko 40 promila pa s tim spada uz Crveno more u najslanija otvorena mora, a to sam dobro osjetila kad mi je  spricnulo u oko. 


Medina..ali shopping mall, kakvo razočarenje

Emirates palace hotel




Ferarri world
Yaz Island water world
Yazz beach

 Ipak smo se malo sfriskali, i skinuli znoj sa sebe. Na kraju smo se tak opustili da smo se i otusirali i izasli na glavni ulaz te plaze, i usput skuzili da je to plaza hotela Hilton. Malo smo se zgrbavili i baš mas to veseli. Sad nam je bilo dosta hodanja po toj vrucini iako je setnjica zapravo bas lijepa, al htjeli smi jos vidjeti Medina Zyad, kaj sam ja zamislila  da je centar grada i stara jezgra, i ulovimo taxi da nas tam otfura, kad ono opet shopping centar sam se zove Medina, od starog grada ni g. Jesam ispala ovca. Sam kaj je onaj shopping centar bio s modernim ducanima svjetskih brandova, a ovo neka  lokalna seljacija, sve neke kineske kopije, roba iz kineskih ducana, drangulije..ko da sam u Kini.
  Odlucimo ovdje ulovit taxi do hotela da stignemo na rucak, i napokon nekaj od troškova i platimo u Abu D. oko 15 eura voznju taxijem. I posto smo se vracali drugim putem sad smo vidjeli water world,  Ferrari, prosli kraj jos jedne sume mangrova, i opet vidjeli hrpu gradilista.

Uspjeli smo ulovit rucak, odradit kvalitetan utovar opet na racun dragog Etihada, ubit se u rizotu s plodovima mora, janjetini, moussevima i tiramisuu. Jedva smo se dovukli do sobe, al nije mi se cubilo nutra pa sam nagovorila Tomu da opet odemo do plaze. Iz hotela vozi opet besplatni bus, al nije ni pjeske daleko. Dobili smo u hotelu vaucher za ulaz na plazu, rucnike i lezaljke. Plazica se zove Yaz beach, i super je, onak mi malo vuce na Zrce, muzika pici, ekipa cuga, svi mladi. Uvalili smo se na neki ogromni krevet i nasukali ko kitovi u plicak. Ma ne mrem vjerovat kak nam je ovaj dan u Abu D. jebeno uletil, takav luxus i uzivancija i pravi odmorko. Mali smo se okupali, dobrano pocrvenili i odsetali natrag do hotela jer je uskoro po nas trebala doci limuzina da nas otfura na aerodrom. Pozdravili smo frenda i onak teska srca sjeli u auto, dalo bi se ovak, mogli bi se navuc na oblizeke, i promijenit nacin putovanja. Ma zajebavam se naravno, lijepo je ovo al ja bi za tri dana vec popizdila i morala obici bar pol arapskog poluotoka. Ipak je meni nemir u srcu i crvi u guzici. Al hvala jos jednom i Etihadu i dragom Bogu kaj nas je na jedan dan pustio u raj....a sad natrag u realnost i put pod noge.

1 komentar:

  1. Odlicna reportaza, Svi pricaju o Dubaiu, retko ko poseti Abu Dabi. vala na izvrsnom dozivljaju

    OdgovoriIzbriši